Klook.com

Monday, January 1, 2018

, , ,

The female idol who's famous because she knows how to make a good use of her pretty face


예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈
예쁜 얼굴 잘쓰기로 유명한 걸그룹 멤버 | 인스티즈


-She's so cute..ㅋㅋㅋ

-She looks pretty no matter what she does..ㅎㅎㅎ

-The last gif..ㅋㅋ The conversation between her and the fans is so funnyㅋㅋ 'Jungyeon-ah!!' 'Yes?' 'Don't make weird expressions with your face!' 'Okay!! *proceeds to make weird expressions right after*

-I'm not a fan of her, but I once got a chance to see her in person and in a really close distance and she looks very beautiful..

-She looks cute and beautiful even with weird expressions like that.. Unlike me..ㅎㅎ

-I wonder why does she remind me a lot of Changsubㅋㅋㅋ But she's really beautiful, by the way..

-This is why I love her..ㅋㅋㅋ

-She still looks beautiful even with those weird expressions..ㅋㅋㅋ

-Ah, so cute..ㅋㅋㅋ She seems to be a very out-going personㅋㅋㅋ

-I always laugh whenever I see her, not because she's funny but because seeing her makes me feel happyㅋㅋ She's so cute and lovely, our Jungyeon..ㅋㅋ

-She's so charming..ㅜㅜ

-Oh God, she's such a cutie..ㅋㅋㅋ

-Seriously, though..ㅋㅋㅋ She looks adorable..ㅋㅋㅋ

-Most of my weird expressions are inspired by her..ㅋㅋㅋ

-I can't with the last one..ㅋㅋㅋ

-She's so freaking cute..ㅋㅋㅋ
trazy.com